Monday, August 24, 2009

Dancing the night away!

This weekend my husband and I flew up to Trondheim (middle part of Norway). We were invited to spend the whole weekend at the cabin of some of our closest friends. We were 16 people and I haven't had this much fun in the longest time.

The weather was perfect, the food was excellent and the music was groovy! With a party tent outside and some speakers that could have been used at a rock concert we kept it going to the wee hours.

I had forgotten how much I love to dance! So I danced and danced like I was seventeen again.
Unfortunately my knees are not, and I'm now walking like an 80 year old woman.
(Note to self: HAVE to start working out tomorrow!)

On Saturday I even got to spend some alone-time with my wonderful hubby. It involved a walk out to a deserted islet,
a sheltered cove

and some skinny dipping...


What a great weekend!

14 comments:

Claudya Martinez said...

I love dancing!

The pictures are great.

aase said...

Tusen takk for koselige hilsner hos meg du!! Jeg er litt forsiktig med kommentarer hos deg jeg, er så dårlig i engelsk at du aner ikke!!

Dette hørtes jo ut som en NYDELIG helg da!! Slik skal det være!! danse er ikke min store side, litt mer redd for "å drite" meg ut jeg!!!

Ha en flotters dag!!

Lavande said...

I've never been in Norway but i know it's beautiful Country...and Your pictures are the best proof on it ;)

greetings from Poland;)

Bonjade said...

How nice friends to invite you for such great days....
It looks indeed like a lot of fun.
Nice summerday

ymK said...

That sounds like a perfect weekend. Time alone with hubby is always great.

The Old Parsonage said...

Ohh la la;)

Joanna Jenkins said...

It looks and sounds like a perfect time!
thanks for sharing.
xo
PS I've never been to Norway. It looks beautiful.

Som mine dager er said...

I know I know. You've come to the greatest place on earth, and look at your fabulous photos. No wonder your weekend was great !!!

Været er svært så ymse på denne årstiden i vårt distrikt, men du verden - nå viste den seg fra sin magiske side. Gøy å høre at helgen var vellykket - bildene sier iallefall så!

Og neste gang du avlegger hjembyen min et besøk, får du sannelig ta deg tid til en kopp kaffe og en aldri så liten bli-kjent-prat. Call me !!!

Klem fra Marit

Jen Sue Wild said...

Sounds like you all had a wonderfull weekend!

Kelly said...

How fun! I haven't been dancing in forever (unless you count my bathroom!).

Linda@ Lime in the Coconut said...

That sounds divine! Was it cold?

Sassy Chica said...

Sounds fabulous; so glad you had a great time! Lovely pics!

Smooches,
Sassy Chica

P.s-I love to dance, especially with my hubby!

(eddas) said...

Hei...takk for hyggelig kommentar hos meg....så morsomt at du bare danset og følte deg som 17 igjen....er ikke det en deilig følelse.....bare det at når en blir godt voksen så er en ikke så redd for og drite seg ut....det har liksom ikke så mye og si og livet er for kort ...og hvem bryr seg egentlig...
Har bodd mange år i Trondheim...så er godt kjent der...en koselig by...
Ha en fortsatt flott ferie....med mer dansing:)
GoKlem edda

Unknown said...

Jeg ser deg for meg, din danseløve...! Så gøy da!

Powered by IP2Location.com