Sunday, June 14, 2009

If you're ever in Berlin...

Well, if you are an ice-cream lover like myself, there is only ONE place to go.
At the Potsdamer Platz Arkaden (a big shopping mall) there is an ice-cream place on the second floor that will not disappoint you.


By the looks of it, you'll think it isn't much. It looks like any other mall café. But the ice-cream... oh, lala.... it's to die for.

My husband and I ate until we could eat no more. And believe me; they tasted as good as they looked.





10 comments:

Anonymous said...

Looks like very delicious fare. Is that Per in the suit? Nice.

Anonymous said...

Looks like very delicious fare. Is that Per in the suit? Nice.

Maya said...

I do have a bit of a weakness for ice creme. If I ever make it to Berlin..., yes! They look absolutely divine! And both of your blogs are gorgeous.

Unknown said...

Ser helt løøøøvli ut! Ligner noe på der vi var i Kiel, men har hørt at båten har problemer med å ta seg inn til Berlin, så... Tenk at tyskerne kan dette med is... :o)
Jeg sitter og retter årsoppgaver i norsk. Her på bloggen. Liksom. Må blogge av og jobbe!!! Ned til Horten senere i dag, familiebursdag, gleder meg til å se dem og fjorden :o)
Ha en deilig dag, min kjære!
Klem og smask!

NordicPer said...

koscinski - That is the busdriver!! Thank you very much!!

Kellie Collis said...

Ohhhh i adore desserts. Especially icecream!

Nooria said...

Yammi! Jeg ELSKER iskrem!

Ja, og du har helt rett, jeg liker sånne kasser. Jeg har flere stykker, dog ikke med navnet mitt på. De fungerer som plantekasse, skostativ og hyller :-).

Du, jeg kom på i dag at jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvordan dere har det hjemme hos dere. Skal vi ikke få se bilder derfra snart? :D

Domestic Diva said...

OHHH, that makes me want ice cream!

Amos said...

Oh my goodness, European chocolate AND ice cream. Forget my big house, I'll be right on over for good. LOL.

Maliva`s verden said...

Nææææ,hva er det jeg ser....det er jo der vi var sammen på isbaren jo...Hmmmm..nå vil jeg reise tilbake...Så gøy at du også har kommet deg inn her i denne koselige blogglandia..Håper du har fått de andre kommentarene jeg har sendt deg..For det tok litt tid før jeg skjønte hvem denne spanske-engelsktalende damen var..Og ikke er jeg så go`i engelsk heller..Her går det kun i franske gloser om dagen...Proffite de la vie..Maliva

Powered by IP2Location.com