Wednesday, June 17, 2009

L'arte della vita italiana - challenge

Today I came across the latest issue of Veranda Magazine. These pictures just immediately caught my eye and I knew I had to share them on my blog.
The article is by Carolyne Roehm. She has spent 5 weeks in Tuscany and upon her arrival at her home in Connecticut she decided to arrange a Tuscan inspired luncheon.
I love the colors she has chosen - I think blue and white is just so crisp, elegant and exquisite. The display of italian food looks mmmm... so good.
If you want to read the whole article you can check it out at Veranda.

I have a challenge for you all. Take a picture of your perfect table and send it to me on mail. (It can also be a table you have seen in a magazine or online - just let me know.) I'll post the pictures I get on Sunday with your name and a link to your blog. I'm excited to see your personal styles!

PHOTO CREDIT: CAROLYNE ROEHM

17 comments:

M said...

Halloooooo!!
Kjempemorsom utfordring!
Jeg er dessverre uten kamera....men det skal det snart bli en slutt på...
Min tur til å være forkjølet med feber..dermed vet jeg ikke når jeg orker butikken....har nok med å gå på jobb i morgen, tror jeg..
Når er fristen for bildene da?
Det har vært en NIB konkurranse med bord også...kanskje du får mange med deg der, mange som har bilder av dekket bord.
Jeg har noen gamle bilder, men ikke på denne pc`en!
Får se om jeg er i bedre form i morgen, og får gjort litt!!
Klem, M

Unknown said...

Utfordringen er tatt og sendt på mail! Ble bilder fra Maias konfirmasjon, da... Er ikke så ofte festbordet dekkes, men disse bordene koste jeg meg stort med! Tre ulike bord, men med samme tema, elsker kronen!!!
Nanniklem!

Dreamgirl said...

Jeg kan godt ta imot bilder fra et dekket bord som beskriver stilen din;) Det må ikke være et du har tatt selv!

Gleder meg

Nooria said...

Så spennende! Jeg forbereder gourmetklubbens sommerfest, som skal være på lørdag, så jeg må få komme tilbake til deg etter det. Hvem vet... kanskje dekker jeg et bord som er verdt å ta bilde av ;-).

Maya said...

Well, my perfect table is rather undecorated, I'm afraid. My church pew table here:http://www.completely-coastal.com/2008/10/my-sweet-coastal-home.html..., and "only" a white painted bistro table on my porch.
Thanks for the invite though!

Dreamgirl said...

Maya... any table is a beautiful table as long as it tells a little story about WHO you are!

Hugs

Størhuset said...

Nydelige bilder på bloggen din!

Kelley at My Island Wedding said...

Oh, wow. I don't live too far away from her... I wonder how come I wasn't invited????

Beautiful!

Photo-Me-Life said...

Nei så hyggelig sagt. Ser du har bilder fra Hvitsten. Jeg pleide være der ofte før, rett og slett et vakkert sted. Er du i Spania eller USA nå?

Les Cotrions said...

Ohhh a Tuscan style table...it looks very familiar for me!!! Very beautiful photos! I must buy this issue of Veranda!
Happy day!
Vale

Kristin said...

ahoI'll try and do a table this weekend.

Tomines hjem said...

ok... jeg tror jeg tar utfordringen.. Jeg trenger noen dager, så jeg får summet meg... haha.. du gir meg jobbendu!! nydelige blogger... ha en deilig dag!!

Domestic Diva said...

Beautiful...wouldn't it be fun with all of us getting together to dine at that table?

M said...

Takk for det.....er det denne bloggen jeg skal svare på, du har to?
Klem, M

Loccitane said...

hei, du, og takk for kjempe koselig hilsen på bloggen min.
Jeg har veldig lyst til å være med på den utfordringen, men jeg tror nesten at jeg ikke rekker det. Vi reiser til sommerhuset i ettermiddag og blir der i helgen. Der har vi desverre ikke nett.
på jobben min har de lagt inn sperrer så jår ikke lagt inn noe der heller...men neste gang blir jeg med :)
vil gjerne linke til bloggen din, den er vnvittig fin. Såå mange fine bilder og så flotte farger. jeg ble glad av den rett og slett, og sulten, hihi!
Ha en strålende helg og lykke til med utfordringen.
Klem Line

aase said...

Oj, så gøy!! Jeg prøver å rekke å ta bilder av bordet idag jeg, skal jo ha kjempefest her. Roser og eføy er eneste som gjenstår. Håper jeg rekker å ende bildene til deg da!!

Tiina of livingConcept said...

nu har jag skickat muitt bidrag! jag har länkat till denna post, hoppas det kommer många bigrag!

Powered by IP2Location.com